افزایش قیمت خودرو جوسازی دلالان است/ فعلا خودرو نخرید
آفتابنیوز : حسن کریمی سنجری با اشاره به افزایش قیمت خودرو طی چند روز اخیر در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر خودروسازان باید خودروهایی که در گذشته پیشفروش کردهاند را به مشتریانشان تحویل دهند و با توجه به اینکه عمده این مشتریان را دلالان تشکیل دادهاند، جوسازیهایی در بازار خودرو به وجود آمده که موجب گرانی قیمت خودرو شده است.
وی ادامه داد: دلالان علاقهمند هستند که در این شرایط قیمت خودرو را افزایش دهند، چرا که بیشتر افرادی که در گذشته خودرو پیشخرید کردهاند دلالان هستند و بنده بارها این موضوع را گوشزد کردهام که تا زمانی که فروش خودرو به این صورت باشد که به قیمتهای حاشیه بازار توجه نشود و قیمت خودرو در کارخانه پایینتر از بازار باشد، قطعا چنین مشکلاتی به وجود خواهد آمد و در این شرایط عرصه برای جولان دلالان باز خواهد شد.
آخرین و تازه ترین اخبار ایران و جهان را در خبری بخوانید
این کارشناس صنعت خودرو تصریح کرد: پس از اینکه دلالان خودروهای خود را از شرکتهای سازنده دریافت کردند و توانستند این خودروها را در بازار به فروش برسانند، قطعا بازار خودرو آرامش پیدا خواهد کرد و قیمتها منطقیتر خواهد شد. باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در این شرایط تولیدکننده سودی نخواهد برد، چرا که تولیدکننده باید براساس قیمت مصوب خودروی خود را تحویل خریداران دهد.
کریمی سنجری با تاکید بر این مساله که در این شرایط تنها دلالان سود کلانی خواهند برد، اظهار کرد: پیشنهاد من این است که در این شرایط مردم به هیچ عنوان اقدام به خرید خودرو نکنند و منتظر ثبات قیمتها و ایجاد شرایط مناسب در بازار خودرو شوند.
در یکی دو روز اخیر قیمتها در بازار خودرو با افزایش بیضابطهای همراه بوده است.
بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی چیست؟
قبل از بیان نکات استراتژیک در بازاریابی آنلاین خوب است، تعریف آن را دقیقتر بررسی کنیم. بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی به هر ابزار، استراتژی و روشی گفته میشود که باعث معرفی بیشتر نام کسبوکار و برند در فضای آنلاین شود. نکته اصلی در بازاریابی آنلاین استفاده از ابزارهای اینترنتی برای معرفی کسبوکار و محصولات به مشتریان بالقوه و ترغیب آنها به خرید محصولات است.
منبع: سایت ایسنا
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.